Новинки від Cartier - витончена зухвалість гламурних шипів
Знаменитий ювелірний дім Cartier порадував своїх фанатів новою оригінальною колекцією прикрас Clash de Cartier, яка стала своєрідним уособленням історії бренду. Забудьте про ту елегантну класику, притаманну Cartier. Колекція є плодом натхнення бунтарства і поєднанням протилежностей. Однак подібний проєкт не є першим досвідом французького дому: грубі шипи і строгі геометричні форми простежуються в колекціях 30-х років.
Повертаючись в історію Cartier
Найвідоміша французька марка ювелірних виробів асоціюється тільки з високоякісними металами і дорогоцінним камінням. Усе починалося з сімейної справи, яку передавали з покоління в покоління. Керували бізнесом сини, які так любили підносити в дар своїм дамам серця гідні прикраси.
Що стосується самої торгової марки, то її історія почалася, коли Луї-Франсуа Картьє придбав у свого вчителя 1847 року, ювеліра з Парижа, маленьку майстерню. Майстер був приречений на приголомшливий успіх. Його вироби носили видатні особистості та знаменитості. Справа пішла вгору, і передавалася синам у спадок. Так улюблене заняття стало серйозним бізнесом, що перейшов у величезні масштаби. Сьогодні Cartier – один з найзнаменитіших і респектабельних світових брендів.
Кая Скоделаріо - ідеальне обличчя нової лінійки
Представила продукт Clash de Cartier відома акторка Кая Скоделаріо (англ. Kaya Rose Scodelario-Davis) – зірка фільму “Той, хто біжить у лабіринті”. Варто віддати належне, що їй на всі сто відсотків вдалося якнайкраще передати специфіку незвичного тандему аристократичності та агресивності, які присутні в прикрасах.
“У Каї нас підкорило поєднання двох культур, адже вона за національністю латиноамериканка, яка виросла в Англії. У ній гармонійно уживаються дві сильні сторони: консерватизм і екстравагантність. Ми шукали актрису з благородним корінням і натяком на зухвалість”, – пояснює керівництво Cartier.
Звичайно ж, ювелірний дім не міг не потішити новим рекламним відеороликом, де Кая одягнена в розкішну чорну максі-сукню з пікантними розрізами від стегна і обтислий латекс з чорним піджаком. Маестро короткометражки Гордон фон Штайнер.
Clash de Cartier - вибір впевненої та витонченої особи
Колекція містить 15 виробів, виконаних з рожевого золота, посипаних діамантами, і червоними коралами. Є також прикраси, які були виготовлені в майстерні Cartier із застосуванням рухомої шарнірної конструкції. Як декор використані фігури гострих форм і шипи, що нагадують стиль БДСМ.
Всі ці елементи дзвенять і ефектно переливаються. Свою грандіозну ідею дизайнери запозичили з ескізів 30-х років. Прикраси відмінно підійдуть тим представницям прекрасної статі, які через свої погляди на життя не готові відмовитися від яскравих аксесуарів натомість на класичні нудні предмети ювелірного мистецтва. Вироби мають свій стиль і характер і здатні багато чого розповісти оточенню про людину, яка буде їх носити.
Під час створення Clash de Cartier дизайнери прагнули до бездоганної інтерпретації класики з одночасним відходом від неї. Концептуальна двоякість – супутник сучасних тенденцій. Чому б і так? Неважливо, що матеріал виробів входить до списку дорогоцінних металів і має пристойну вартість за грам. Безсумнівно, тепер рожеве золото буде постійно фігурувати в колекціях Cartier.